Nový datadisk pre World of Warcraft odhalený

Blizzard predstavil svoj v poradí 8. datadisk pre hru World of Warcraft (Foto: yotube.com)

V piatok 1. novembra odštartoval každoročný Blizzcon, na ktorom počas otváracieho ceremoniálu nechýbali rôzne veľké oznámenia. Po minuloročnom menšom fiasku sa Blizzard rozhodol napraviť svoje renomé. Značka Warcraft oslavuje 25 rokov a samotná hra World of Warcraft 15. Očakávania preto boli obrovské. Spoločnosť ich naplnila vďaka novému a zaujímavému datadisku s názvom Shadowlands.

Kráľ Terenas nás varoval, že tu musí byť vždy nejaký Lich King. Ako nám však ukázal trailer, Sylvanas vzala Bolvarovi helmu, zničila ju a vypustila tak shadow realm. Shadowlands bude novým datadiskom po expanzii Battle for Azeroth. Hrdinovia Azerothu sa tak dostanú do Shadowlandu, ktorý je akýmsi posmrtným životom celého Warcraft vesmíru. Stretneme sa s niektorými z padlých a dozvieme sa viac o ich osude.

Nový datadisk vyjde niekedy v priebehu budúceho roka, pravdepodobne ho však môžeme očakávať skôr koncom leta alebo v priebehu jesene. Vtedy datadisky pre hru World of Warcraft zvyčajne aj vychádzajú. Predobjednať si ho môžete už teraz v troch verziách. Base edition za 39,99 €, Heroic edition, vrátane boostu postavy na 120 level a mounta, za 54,99 € a Epic edition, vrátane obsahu z Heroic edition plus 30 dňový game time a ďalšie herné doplnky, za 74,99 €. Jednou z noviniek bude aj squish levelov a teda sa opäť dostaneme na maximálny level 60. Plánujete si kúpiť novú expanziu? Dajte nám vedieť do komentárov.

Mário Gurský

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto stránka používa Akismet na obmedzenie spamu. Zistite, ako sa spracovávajú údaje o vašich komentároch.

POPCULT
Prehľad ochrany súkromia

Táto stránka používa súbory cookies, aby sme vám mohli zabezpečiť čo najlepší používateľský zážitok. Informácie o cookies sa ukladajú vo vašom prehliadači a vykonávajú funkcie, ako je vaše rozpoznanie pri návrate na našu stránku, a pomáhajú nášmu tímu pochopiť, ktoré časti webu sú pre vás najzaujímavejšie a najprínosnejšie.